Tuesday, January 17, 2017

17.01.2017

Am 2 bloguri de ceva ani si am gasit pe Facebook o rezolutie mai buna decat toate celelalte gasite...si anume sa faci un borcan cu biletele pe care sa scrii ce a fost bun, fabulos, minunat pe parcurs ce anul se desfasoara, iar la trecerea dintre ani sa le recitesti si sa multumesti pt ce ai primit.
M-am gandit ca si un blog e cam acelasi lucru...poate pune in lumina viata ta...
Motivul pt care nu au ajuns sa fie citite blogurile mele ...si post-urile au fost putine, e ca ..nu multi dintre noi putem sa ne expunem viata asa in fata tuturor, insa am decis sa incerc o perioada sa vad daca mi se potriveste avand in vedere ca si pe facebook am fost mai activa...Asadar voi scrie sau mai bine zis imi propun sa scriu despre tot ce am dispozitie!
Wish me luck!

No comments:

Post a Comment